Jeg strikker halser i alle varianter og farger på bestilling. Det er i størst grad halser som det er beregnet at man kan ta 2 ganger rundt halsen. Jeg bruker ca 2 kvelder på hver hals. Bestillingstiden kommer ann på hvor mange andre bestillinger jeg har på det tidspunktet du bestiller, men jeg prøver å bli ferdig så fort som mulig! :) Jeg lager også andre farger og garntyper om det er ønskelig. Bare send meg en mail !!

Priser: Jeg tar 250 kr pr. hals om ikke annen pris er oppgitt og legger du til 25 kroner i porto sender jeg den til deg, eller den kan hentes i Tromsø.

Alle halsene kan også fås i barnestørrelser :)


mandag 12. april 2010

Vår og sommerhalser

Nå har jeg strikket masse i påsken og har nå kommet meg i havn med den lange bestillingslisten som jeg hadde før påske. Jeg har også fått tid til å strikke litt nye halser med noe nytt og fint glittergarn som jeg har fått tak i, som egentlig er gått ut av produksjon. Dette er altså halser som det ikke kommer til å bli strikket et ubegrenset antall av :)

Jeg er desverre ikke så ofte innom denne bloggen så den beste måten å bestille halser på er ved å sende meg en mail på kine.eriksson@gmail.com eller melde dere inn i facebook-gruppen min: Strikkekine - Jeg strikker halser på bestilling! (Det er der alle nyheter kommer først!)















1 kommentar: