Jeg strikker halser i alle varianter og farger på bestilling. Det er i størst grad halser som det er beregnet at man kan ta 2 ganger rundt halsen. Jeg bruker ca 2 kvelder på hver hals. Bestillingstiden kommer ann på hvor mange andre bestillinger jeg har på det tidspunktet du bestiller, men jeg prøver å bli ferdig så fort som mulig! :) Jeg lager også andre farger og garntyper om det er ønskelig. Bare send meg en mail !!

Priser: Jeg tar 250 kr pr. hals om ikke annen pris er oppgitt og legger du til 25 kroner i porto sender jeg den til deg, eller den kan hentes i Tromsø.

Alle halsene kan også fås i barnestørrelser :)


mandag 22. mars 2010

Ny hals-farge! Lys lilla/lavendel!


Jeg var på
fredag å skulle kjøpe nytt garn og kom da over denne nydelige fargen av mohairgarn med glitter i. Har her strikket den sammen med et vanlig mohairgarn uten glitter for å få litt mer tykkelse på halsen. Garnet med glitter har egentlig gådd ut av produksjon så jeg kjøpte de 4 nøstene som var igjen på butikken og får strikker halser så langt lageret rekker. Kjempefin farge nå mot våren.

Førstemann til mølla!


post signature


54488-109-EABBB1CF9981AF50EA48154BE0186968

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar